[Talk-dk] Geodanmark ortofoto 2016

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Tor Nov 10 18:43:49 UTC 2016

Jeg har opdateret OSM Wiki siden der har "Contributors" kreditering af
forskellige organisationer/firmaer osv der har bidraget verden over

Under Danmark har jeg ændret fra Geodatastyrelsen til  Styrelsen for
Dataforsyning og Effektivisering (SDFE) - angivet sidste version af
luftfoto  samt link til licensen.  URL

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Contributors#Styrelsen_for_Dataforsyning_og_Effektivisering

Ovenstående på OSM Wikisiden er det  som off. licens kan betegnes som
værende "på et rimeligt sted egnet til distributionsmediet" -
Licens links brugt i ovenstående er
http://download.kortforsyningen.dk/content/vilk%C3%A5r-og-betingelser

Med venlig hilsen
Søren Johannessen