[Talk-dk] Put and Take søer

Thomas Andersen thomas.kristian.andersen at gmail.com
Man Okt 24 08:54:10 UTC 2016

Kære alle

Jeg skal hjælpe nogle venner med at digitalisere put-and-take søer i
Danmark til en fiskeri App. I den forbindelse vil jeg høre jer om den
bedste måde at gøre det på (så det bliver gjort rigtigt).

Såvidt jeg kan se at der ikke er noget tag for put-and-take søerne, i
stedet har man skrevet "put and take" i navnet på søen. Problemet er at put
and take søen, jo hedder noget andet, end put-and-take, f.eks. "Roskilde
Fiskeland".

Så hvad er den bedste fremgangsmåde, er det at skrive put and take i
navnet, og så lave et ekstra navn med søens navn? Eller skulle man oprette
en tag med put and take?

Med Venlig Hilsen / Regards

cand.scient in geography and geoinformatics
Thomas Kristian Andersen
mobile: + 45 2083 1505 (DK)
mail: thomas.kristian.andersen at gmail.com