[Talk-dk] kommentar fra hjart

Sonny B. Andersen sba at bukhmark.dk
Lør Sep 3 14:53:46 UTC 2016

Så er sheriffen der igen, og du har heller ikke ret denne gang.
Jeg forstår ikke, hvorfor der skal tagges på den måde, som du siger ”forhindrer den slags”.
Det er altså længe siden det fhv. soldaterhjem blev forladt og derefter nedrevet. Nu er den store jordhøj også ved at være fjernet og området er indhegnet som på min seneste rettelse.  Hvis du vil have et billede fra i dag, så sig til. – For resten, hvor deler vi billeder ??
Men jeg kunne selvfølgelig tagge den store gule gravko ??

/sba-dk