[Talk-dk] Vroldvej

Asger Frank asgerf at gmail.com
Man Aug 14 18:25:09 UTC 2017

Nemlig Jakob - din Vejdirektoratet-kildeangivelse er som man allerbedst kunne ønske, den var god at se i historikken. Og hvis man har tegnet så godt som sin source tillader er det jo altid rigtigt, og klar til evt. efterfølgende forbedringer.
Jeg ville endda ønske at efterfølgere blot lader det sourcetag stå, hvis der ikke ændres noget.
Men altså, hvis der senere justeres på vejens forløb (til noget bedre, en tak nærmere virkeligheden), så at der angives konkrete kilde til dén justering.
Helt efter hvad der i princippet er det vanlige princip.

- Asger
(AsgerFrank)