[Talk-dk] Vedr. indlæsning af data vedr. hastigshedsgrænser

Morten Rüsz mortenrusz at gmail.com
Man Feb 6 13:52:52 UTC 2017

Hej Hjart og Julian.

Det kunne være fantastisk, hvis det var muligt at lave en sådan løsning.
Det hollandske kort baseret på Overpass virker meget overskueligt og hvis
man ved at klikke et nyt lag af data (kommunale hastighedsgrænser) frem og
så kan sammenligne med farvekoder og ændre, så kan det ikke gøres meget
lettere.

Jeg vil som nævnt tidligere, gerne forsøge at indhente dataene fra
kommunerne og - med en introduktion til hvordan - vil jeg også gerne
indlæse dataene efterhånden som jeg får dem skrabet sammen.

Mht. bekyrmringen for om kommunerne har opdaterede data om
hastighedsgrænser, så var det ikke et problem i Viborg Kommune. Jeg fandt
ikke væsentlige fejl i mit nærområde. Det er selvfølgelig ikke ensbetydende
med, at det gør sig gældende i andre kommuner. Det må tiden vise.

Mvh Morten