[Talk-dk] Højre/venstrevendte cykelstier

Asger Frank asgerf at gmail.com
Lør Feb 25 20:25:25 UTC 2017

Jeg er sikker på Cykelkortet renderer korrekt, og at den tilsyneladende rendering i den gale side blot skyldes at dets opdatering gerne slæber en del efter.
Ser man i history, fremgår det jo at cykelstien i flere år har været fejlagtigt tagget cycleway:left, og at det først lige for 5 dage siden er rettet til den rigtige cycleway:right.

Når ingen har bemærket venstretaggingen før skyldes det måske, at Andy Allan først for nylig fik tilføjet den stærkt savnede rendering af cycleway:right og left.
https://twitter.com/gravitystorm/status/778319384578318336

Vh
Asger
user/AsgerFrank

----------Den 23. feb. 2017 kl. 23.26 skrev Michael Andersen <hjart at milvus.dk>:

On torsdag den 23. februar 2017 19.54.21 CET Henrik Puukka-S ørensen wrote:
> Hej
>
> Tak for tilbagemelding.
>
> Et eksempel på det med cykelstien er i Kronprinsessegade, København:
>
> <https://www.openstreetmap.org/way/27359107#map=17/55.68435/12.58216&layers=
> C>
>
> I følge pilen på ID kortet skulle min rettelse være rigtig også når jeg ser
> på, at vejen er ensrettet, men på cykelkort kommer den nu venstre side!

Den ser for mig ud til at være korrekt tagget. Jeg vil derfor mene at fejlen
ligger i renderingen af cykelkortet, hvilket formentlig bør meldes til Andy
Allan (link er nederst til venstre på cykelkortet).