[Talk-dk] Pludselige mange fejl

Finn Hansen 2th at tdcadsl.dk
Ons Jun 21 09:50:36 UTC 2017

http://tools.geofabrik.de/osmi/?view=geometry&lon=10.12947&lat=55.33219&zoom=9#

Ved gennegang af dette kort, kan jeg pludselig se mange fejl og efter
jeg så tjekkede nogle af dem på Fyn, undrede det mig at det primært er
hække som der er fejl i og ikke mindst forskellige brugernavne på dem
som havr lavet dem. Så er mit spørgsmål om der er en bot der rendere på
OSM eller er script som kører.

https://www.openstreetmap.org/way/238572627 ---> Pludselig et knæk på et
vandløb, og den var sidst ændret i 2013. Ganske vist ikke af mig.

Jeg undre mig at nogle af de ændringer jeg lavede i 2015, pludselig
indholdt fejl, nogen der kan forklare hvad der er sket?

Så jeg vil få rettet Fyn, så snart jeg ved hvad der er sket.

/Lytter1