[Talk-dk] Højre/venstrevendte cykelstier

Asger Frank asgerf at gmail.com
Ons Mar 8 13:12:32 UTC 2017

Må desværre melde, at jeg nu knap så sikker på cykelkortets rendering af Kronprinsessgades cycleway:right=track, for cykelstien vises stadig i forkerte venstre side, selvom cykelkortet nu skulle være opdateret.

Cykelkortets opdatering kom for et par dage siden, efter to uger, i hvert fald i Sønderjylland, og så går jeg ud fra det også gælder København.
Men jeg ved ikke om der er et eller andet der stadig der kan slæbe efter, så der kan være en sammenhæng med at cycleway:right har været tagget :left indtil for 17 dage siden...

Med Kronprinsessegade i JOSM ses i vejens cykelsti-stipling symboliseret på højre side vendende mod Kongens Have, som den skal.
Når jeg overpass’er rundt på lignende tag-kombinationer er højrestierne vist korrekt; eneste umiddelbare forskel kunne lige være at Kronprinsessegade indgår i en relation.

Vh.
Asger
user/AsgerFrank