[Talk-dk] Hvilket kort i Potlatch2 og andre værktøjer til OSM

Hans Gregers Petersen gregerspetersen at gmail.com
Fre Mar 31 17:54:30 UTC 2017

Hej Finn

Nu kan jeg se at det kort som Geostyrelsen havde liggende i Potlatch2, nu
er lukket helt ned, eller Ikke længere er aktiv. Jeg går ud fra at kortet
måske har ligget hos en anden bruger i en periode, så vi kunne tegne op,
eller tager jeg fejl.

Jeg har for en del år siden lavet en proxy, der kunne servere i et format,
som kunne udstille i formater, OSM-værktøjer kunne læse. Den blev for et
par år siden flyttet til osmtools.septima.dk - og det har derefter stået på
hver enkelt tile, at servicen lukkes ned.

Brug gerne Septimas osmtools-side, der serverer data på præcis samme vis
som før... :-)

/Gregers