[Talk-dk] Stations-krig.

Michel Coene michel.coene at gmail.com
Søn Maj 28 09:01:17 UTC 2017

Hej alle,

Jeg har i det sidste tilføjet lidt detaljer til S-tog nettet. Så gør jeg
det at for meget enkle S-tog stationer så "limer" jeg perronen til
skinnerne. Eksempel: Islev station.  Jeg kan i øvrigt se at jeg ikke er den
eneste som bruger denne teknik. Jeg gør det fordi jeg synes det ser mindre
"rodet" ud (og det er uafhængig af hvilken renderer man bruger), og fordi
det rent funktionelt også passer: perronen ligger opad skinnerne, og man
bruger perronen til at komme med på skinnerne.

Som eksempel hvor skinnerne ikke er "limet" fast kan du se det nye
Carlsberg S-tog station.

Nu kan jeg se at en anden bruger er gået i gang med at klippe dem løs
igen.  Jeg vil helst undgå en undo-krig og udfordrer derfor heller til
konstruktiv debat.  Jeg skal med det samme sige at jeg er enig teknikken
ikke funker så godt i de mere komplekse stationer, for eksempel Ballerup
hvor man kan stige ud af toget på begge sider samtidig.

--
Michel Coene
Georginehaven 94

+45 52339625