[Talk-dk] Kortlægning af meget store markområder

Leif Lodahl leiflodahl at gmail.com
Lør Nov 25 10:25:20 UTC 2017

Hej Michael,
Tak for svar.
Fsva. de store landområder synes jeg det er en balance mellem på den ene
side at opmærke meget store områder på en gang og den ekstra kompleksitet,
som metoden medfører. Det tvinger andre mappere til hele tiden at forholde
sig til det omkringliggende objekt og lave relationer. Det er netop derfor
jeg spørger om andres holdning/mening. Er denne ekstra kompleksitet ikke
for høj en pris?

Mht. mine relationer, så *stor tak* for din forklaring. Jeg kan se at jeg
har gjort det helt forkert hidtil. Det beklager jeg meget. Jeg prøver mig
frem de kommende dage, og får rettet op på nogle af de fejl jeg har lavet.
Det kan være jeg vender tilbage med konkrete spørgsmål senere.

Mvh.
Leif