[Talk-dk] adressering af butikker m.m.

Henrik Puukka-Sørensen henrik at puukka-sorensen.dk
Tor Okt 19 20:28:04 UTC 2017

Hej

Når jeg mapper butikker og tankstationer har jeg oftest skrevet adressen på butikken. Jeg begyndte med det i forbindelse med registrering af cykelforretninger for en del år siden. Men jeg kan nu se, at der er mange brugere, der sletter disse adresser igen. Hvad er egentlig rigtigt at gøre?

Jeg har i flere tilfælde set, at det ville være en fordel med adressen så butikken kommer til at ligge det rigtige sted. Hvis det nu igen bliver i orden at skrive adressen skal det så være den adresse butikken angiver, det kan jo i nogen tilfælde være 37-39?

venlig hilsen
Henrik Puukka-Sørensen