[Talk-dk] National Cykelrute 8: nyt forløb

Andreas Hammershøj h.h.karto at gmail.com
Ons Sep 20 13:13:05 UTC 2017

Hej OSM'ere,
om en uges tid begynder jeg efter planen at indtegne nyt forløb for
ovenstående rute:
http://www.openstreetmap.org/relation/20828#map=9/54.9003/10.3065&layers=H

Jeg gør det for Vejdirektoratet som har ansvaret for ruten og som bruger
OSM's ruteforløb som det officielle kortgrundlag for samtlige nationale
ruter.

Ikke alle kommuner har fået skiltet det nye forløb færdig endnu og dem vil
jeg så vidt muligt undgå indtil det de er færdige. Vi kan dog komme ud for
at der på kortere strækninger i en periode vil være forskel på den
officielle rute og skiltningen i virkeligheden. Jeg håber det er ok med
fælleskabet og vil opfordre til at kontakte mig før man selv retter ruten
tilbage til det gamle forløb.

vh

Andreas