[Talk-dk] Nyt script til addresseopdateringer

Jonathan Hougaard hougaardjk at gmail.com
Lør Apr 14 11:41:45 UTC 2018

Okay, det kunne faktisk godt være en måde at angribe det på. Jeg skal så
bare frasortere noder, som scriptet selv har ændret indenfor den sidste
uge, ellers vil det også begyndet at gennemgå sine egne rettelser.

Dog vil det i første omgang stadig kræve en grundig gennemgang af alle
adresser for at få hele datasættet opdateret, hvorefter det så vil nemt
blot at opdatere de adresser, der er ændret, enten i OSM eller AWS.