[Talk-dk] Nyt script til addresseopdateringer

Jonathan Hougaard hougaardjk at gmail.com
Søn Apr 15 06:36:23 UTC 2018

Hej Mikkel

Tak for link. Jeg har kigget dine issues igennem og kan konstatere, at
der ikke umiddelbart er nogen, der går igen i min foreløbige kode.

Jeg vil som sagt gerne dele kildekoden, men så længe projektet er i et
tidligt stadie hvor store dele af koden hurtigt kan ændre sig, ser jeg
det ikke som en fordel at bruge tid på at uploade rettelser hvert andet
øjeblik. Når den grundlæggende struktur er på plads skal den nok blive
uploaded, don't worry.

Spørger du fordi du kender til import-platforme, der kan bruges - eller
er det et reelt spørgsmål? Hvis du kender noget, der kunne være
relevant, håber jeg selvfølgelig, at du vil dele det.