[Talk-dk] Nyt script til addresseopdateringer

Jakob Barfod jakob at barfod.dk
Søn Apr 15 17:40:32 UTC 2018

Helt enig. Det nævnes flere gange i tråden, at DAR kommer til at blive det autoritative datagrundlag - og fx slette/ændre adressenoder i OSM, hvis der er kommer nye(re) data fra DAR.

Det synes jeg er en tvivlsom tilgang; der er stor chance for, at OSM's data er mere korrekte (fx rettelse af forkerte koordinater) eller fyldestgørende (fx i form af supplerende tags) end data fra DAR (jf. mit spørgsmål om supplerende tags; https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-dk/2018-April/005026.html).

Venligst,

--
Jakob