[Talk-dk] Andre tags på adressenoder? (WAS: Nyt script til addresseopdateringer)

Jonathan Hougaard hougaardjk at gmail.com
Man Apr 16 15:45:16 UTC 2018

Lige en opdatering på dette.

Jeg har ændret strukturen så "ekstra tags" bevares.

Hvis en adresse skal opdateres, rører jeg ikke ved de ekstra tags.

Hvis en adresse skal slettes og der samtidig bliver oprettet en ny
adresse på samme placering, vil de ekstra tags blive overført til den
nye node.

Hvis en adresse skal slettes og der ikke bliver oprettet en ny adresse
på samme placering, vil adresse-tags bliver fjernet fra den eksisterende
node, men de resterende tags vil ikke blive rørt. I dette tilfælde vil
et fixme tag blive tilføjet, med en note om, at adressen er slettet.

Jeg skal prøve at få tid til at opdatere wiki-siden i dag, alternativt
bliver det nok onsdag formiddag. Derefter er jeg tæt på at være klar med
første version af scriptet.