[Talk-dk] autoAWS andet udkast (0.2)

Jonathan Hougaard hougaardjk at gmail.com
Man Apr 30 13:37:25 UTC 2018

Hej alle

Tak for de mange gode input jeg løbende har modtaget angående kommende
nyt script til adresseopdatering i Danmark.

Flere kommentarer mv. modtages stadig gerne, enten via Wiki talk siden:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Talk:AutoAWS eller per email

Jeg er kommet et stykke videre med koden. Ændringer kan ses nederst på
wiki-siden: https://wiki.openstreetmap.org/wiki/AutoAWS#autoAWS_0.2

Hvis der er nogen derude, som har styr på PHP, må i meget gerne kigge
den foreløbige kode igennem, og melde tilbage med fejl og problemer i
spotter. Den er tilgængelig her: https://pastebin.com/tGwnL1CQ Jeg har
gjort mit bedste for at dokumentere koden hele vejen igennem, men i må
selvfølgelig meget gerne spørge, hvis noget er uklart.

Venligst

Jonathan