[Talk-dk] Skov mm -> park

Michael Andersen hjart at milvus.dk
Tor Jan 11 13:46:18 UTC 2018

On torsdag den 11. januar 2018 14.30.17 CET Lars Thegler wrote:

> Er det ikke bedre at få renderen til at rendere landcover=trees, istedet
> for at udlade at bruge et ellers oplagt tag?
>
> /Lars

Jo, det ville jeg også mene, men udfra den snak jeg har set rundt omkring
lyder det ikke til at være praktisk lade-sig-gørligt.

Et relateret problem er at OSM-Carto (vores "standardkort") lader til at
mangle bidragsydere, så man kan ikke umiddelbart regne med at få ændringer
igennem ved bare at oprette en sag.
"SomeoneElse" beskrev fornylig processen i håb om flere bidragsydere:
http://www.openstreetmap.org/user/SomeoneElse/diary/43041