[Talk-dk] Registrering af gravhøje

Leif Lodahl leiflodahl at gmail.com
Søn Jan 14 18:11:56 UTC 2018

Hvis "høst" i denne kontekst dækker over at hente data, så er styrelsens
download-funktion godt nok en farlig funktion, hva'?

Jeg undskylder mange gange at jeg har åbnet for denne debat. Det var NETOP
derfor jeg valgte at starte manuel registrering frem for at foreslå et
upload (hvilket ville kunne foretages på et par timer).

Jeg synes vi skal komme ud af børnehaven og ind i virkeligheden. Tak i
øvrigt til osm at workmail.com som gjorde mig opmærksom på Code of conduct.

Nu har jeg skrevet til *Slots- og Kulturstyrelsen* og så må vi se hvad de
siger.

Indtil da, fortsætter jeg som hidtil.

Mvh.
Leif