[Talk-dk] De sidste 30 km af NCN 3 (Hærvejsruten, cykel) mangler?

Andreas Hammershøj h.h.karto at gmail.com
Man Mar 19 11:00:58 UTC 2018

Hej OSM'ere,
Vejdirektoratet er i gang med deres forårsopdatering af cykelrutekortet på
trafikken.dk. De bruger OSM som kilde til nationalruterne, men har opdaget
at de sidste ca. 30 km mellem Gersholt og Frederikshavn mangler. Jeg er ret
overbevist om at de var der sidste år, i det jeg lavede kvalitetssikring på
den.

Relation:
https://www.openstreetmap.org/relation/61491#map=11/57.4053/10.4142&layers=C

Osm.org vil ikke lade mig loade historikken, da den er for lang.

Er der nogen som kan:

-  hjælpe mig med at finde ud af hvad der er sket?

- rulle ændringerne tilbage, så jeg ikke skal tegne det ind én gang til?

- give et bud på hvordan den slags fejl undgås i fremtiden?

vh
Andreas