[Talk-dk] Fællesskabsressourcer i osm-community-index til bl.a. iD-editor

Michael Andersen hjart at milvus.dk
Fre Maj 18 20:28:33 UTC 2018

Der er ikke noget galt i vores postliste her. Jeg har bare stærkt indtryk af
at der er en del potentielle bidragsydere, som vi som fællesskab vil have
meget større chance for at komme i kontakt med via FB.
Personligt har jeg det ganske fint med IRC (og bruger det ret ofte), selvom jeg
kan forstå at mange andre ikke har det sådan.