[Talk-dk] JOSM

pia conrad mortensen piconmor at gmail.com
Man Nov 19 18:57:21 UTC 2018

Hej Michel
Prøv lige: Preferencer-> toolbar customization  -> under available finder
du view -> map paint styles  ->  åbn den og gå ned til 'viewpoint
following.  pil den over på toolbar -> ok.
så får du den på din toolbar og kan slå funktionen fra.   :-)
/piaco_dk

Den man. 19. nov. 2018 kl. 19.07 skrev Michel Coene <michel.coene at gmail.com