[Talk-dk] Mange opdateringer mangler i Kgs Enghave, København

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Lør Okt 13 18:37:42 UTC 2018

Hej John

Den app du bruger er det OsmAnd? hvis ja så hver måned laver de en ny
kortopdatering man kan hente over hele Danmark. Hvis du ikke har
opdateret app kan det nok skyldes at du ser nogle gamle ting som ikke
er der mere/ændret mm. MapsMe app laver også opdateringer (kan ikke
huske om det er 4 gange om året eller flere gange)

Mvh.
Søren Johannessen