[Talk-dk] "hærværk"

Jakob Riis Josephsen jakob at josephsen.com
Lør Sep 8 11:15:33 UTC 2018

Åh hvor har jeg mange gange siddet i Uffes sted, og hvor er det umådeligt
demotiverende at man har en bedrevidende og insisterende sofamapper
siddende i den anden ende af landet, som konstant vil ind og ændre på alt
hvad man laver af tilføjelser og korrektioner i ens "baghave", selv om
vedkommende ikke har skyggen af lokalkendskab...

Normalt resignerer jeg og lægger mine kræfter andre steder end OSM, men når
emnet nu kommer op synes jeg i det mindste at jeg vil bakke Uffe op...

MVH Jakob