[Talk-dk] Rettelser til DAR og OISfixes

Ole Laursen ole.laursen at gmail.com
Tir Aug 13 17:03:34 UTC 2019

Den tir. 13. aug. 2019 kl. 15.15 skrev Niels Elgaard Larsen <elgaard at agol.dk>:

> Kan du beskrive lidt nærmere, hvordan man skulle rette det i OSM?

Ved at registrere det direkte på adresseknuderne med et tag så AutoAWS
fatter hvad der er sket. Der er lige pt. et ignore-tag man kan putte
på. Jeg tænker, optimistisk, at det må kunne lade sig gøre at løse det
her på en nogenlunde elegant måde hvis bare AutoAWS kan bringes til at
forstå det.

Der er så det problem at der jo kan være mange adresser på en vej. Så
det er temmeligt irriterende. Men jeg ved ikke om vi har nogle
værktøjer hvor man kan lave en søg & erstat-lignende operation
nogenlunde enkelt? Det er trods alt en engangsoperation.

Alternativt kunne man måske lave et lille værktøj specifik til det.

Ole