[Talk-dk] Nordøstgrønland - kvalificeret hjælp søges

Niels Elgaard Larsen elgaard at agol.dk
Ons Jan 9 14:31:55 UTC 2019

On Wed, 9 Jan 2019 15:00:14 +0100
Anders Hedelund <anders at xoz.dk> wrote:

> Jeg har udsorteret og kategoriseret ca 4500 punkter fra
> Nordøstgrønland

Hvad format er det i nu? Og hvor præcise, pålidelige er data?

Du kunne overveje at fordele det i JSON-filer med nogle hundrede
punkter i hver og så importere dem i JSON og uploade dem derfra.

Jeg ved ikke hvor gode luftfotos af Nordøstgrønland er, men måske giver
det mening at checke fx placeringen af bjergtinder manuelt.

--
Niels