[Talk-dk] Er I klar til at sætte dansk deltagerrekord i morgen?

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Lør Aug 8 15:15:12 UTC 2020

Hej alle sammen

Så går det løs i morgen søndag 9/8 og er I klar og fit for fight? Det
er dagen hvor vi i OpenStreetMap vil forsøge at slå rekorden fra 2012
med over 44 daglige deltagere. Derudover så fejrer vi OpenStreetMaps
16 års fødselsdag. Så hop ind i morgen og kortlæg et eller andet i
Danmark. Om du bruger 5 min eller flere timer i morgen er ligemeget,
det er antallet af forskellige OSM brugere vi går efter.

DMI lover også hedebølge i morgen, så der er stadigvæk mulighed for at
få  50 kr til en is eller andet køligt. Septima er sponsor med 2000
kr, OpenDenmark foreningen med 500 kr og mit eget firma med 500 kr.

Så vi har 60 personer som kan få lidt forplejning til ovenstående
event. Så hold jer endelig ikke tilbage med at skrive til
soren.johannessen Snabel a  gmail.com med dit Mobilpay nummer samt OSM
brugernavn, og jeg vil overføre pengene, så hurtigt som muligt. Først
til mølle princip.

Har du ingen Mobilpay, så skriv banknummer med regnr. og kontonummer
og jeg kan også overføre penge ad den vej til jer.

Spreder du billeder, videoer eller tekst via sociale medier om
ovenstående event, så brug hashtag #osmdkrekord

I kan se hvad der er skrevet på Twitter indtil videre med dette hashtag
https://twitter.com/search?q=osmdkrekord&src=typed_query&f=live

Velmødt der ude i cyberspace og ha en god OSM kortlægnings søndag.

Med venlig hilsen
Søren Johannessen

NB vores nordiske naboer dags rekorder er hhv,  Finland  84, Sverige
71 og Norge med 55, så dem kan vi også om vi kan slå.