[Talk-dk] Er I klar til at sætte dansk deltagerrekord i morgen?

Finn Hansen hansen at 2th.dk
Søn Aug 9 13:28:34 UTC 2020

Tak for det, skal også love for det er varmt i Odense med 32 grader og ingen vind at rende rundt i gaderne i centrum. Jeg og min kone har på forhånd købt noget koldt på vores tur tidligere på dagen og er lige vendt hjem. Så nu er jeg ved at notere de ændringer jeg er stødt på i selve centrum ud fra de nuværende oplysninger på kortet. Mange butikker skal ændres, og nogle steder med ensretning som ikke er på kortet.

God dag alle sammen!

MvH
Finn Hansen
@Lytter1
(MP hvis der er lidt tilovers 😊 40552448)