[Talk-dk] Brud på copyright.

Anders Hedelund anders at xoz.dk
Søn Jun 7 18:03:38 UTC 2020

Det er kommet til mit og andre bidragyderes kendskab, at I i modstrid
med reglerne anvender OSM-data uden at anføre den
standard-copyright-tekst, der skal stå på brugte produkter.  Dette bedes
stoppet...

Se venligst:

  * https://www.openstreetmap.org/copyright
  * https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Legal_FAQ

Det skal for en ordens skyld nævnes, at jeg selv både bidrager til og
får trykt kort ud fra OSM - med behørig anførsel som vist

MvH Anders Hedelund