[Talk-dk] Ukrediteret brug af OSM data, endda mod betaling.

Peter Leth peterleth10 at gmail.com
Søn Jun 7 19:21:37 UTC 2020

Hej alle
Jeg så indslaget her
https://www.tvmidtvest.dk/struer/mette-kirstine-saelger-plakater-til-stolte-lokale-i-smaa-byer

Dengang troede jeg at hun bare hapsede fra google og tænkte at hun burde
lave sin forretning på osm

Jeg tænker at jeg kunne prøve at tage en snak med hende i morgen, så hun fx
lige fik lidt hjælp til det med kreditering og ophavsret. Og så vil jeg
selvfølgelig gerne indskyde at det også kan skuffe mig hvis hun ikke har
givet spørgsmålet om ophavsret større opmærksomhed end det lyder til.

Som et ps skal vi lige have kig på et firma i Stockholm der ser ud til at
lave det samme nummer. Har glemt navnet men så deres kort og tænkte at det
lignede osm uden navn.

/ Peter