[Talk-dk] Det var ikke sket med OpenStreetMap i de sidste 11 år.

Niels Elgaard Larsen elgaard at agol.dk
Tor Maj 7 13:19:49 UTC 2020

Michael Andersen:
> Der er en del parkeringskældre i OSM, der kun tillader køretøjer op til 1,9 m. Og så
> er der https://www.openstreetmap.org/node/5030243561 ;-)

Ja, jeg satte den bare til 2 meter fordi jeg ved at jeg kan kigge over den og jeg er
mindre en 2 meter. Så to meter var på den sikre side.

Nu har jeg checket, og den er faktisk kun lidt under 1.5 meter høj.

Så jeg havde fået en unødig advarsel ved Rema1000 der. Men hellere en for meget end
en for lidt.

Så det viser jo bare at biler ikke skal være så store igen før man skal holde øje med
højden.