[Talk-dk] Redningsskilte?

Peter Leth peterleth10 at gmail.com
Fre Okt 9 06:48:22 UTC 2020

Kære alle

Niels Elgaard nævner her i den sidste mail at der er en høring, som OSM-dk
godt kigge give et par ord med på vejen.
Det samme gælder mange andre åbne projekter. Så jeg kan kun sige at det vil
være skønt, hvis vi kan sætte et stærkt fælles svar op til det videre
politiske arbejde.

Jeg håber at det er en situation som denne, at foreningen OpenDenmark netop
derfor må kunne bruges, og jeg har derfor lavet dette dokument
https://docs.google.com/document/d/1xeY3ZfbUFykBUlOikNFp2EiTUZBbyH9BnVkztSmQJ1k/edit?usp=sharing

hvor jeg har åbnet for kommentering uden login.

Jeg ved ikke om der er en bedre form, men jeg foreslår blot at hvis der er
nogen af jer, der har kræfter, ord og interesse i at hjælpe med et
høringssvar, så kan jeg tilføje jer med redigeringsret, sådan at alle kan
kommentere og redigere det man ønsker og har mulighed for.

Jeg kan ikke forestille mig at jeg eller foreningen OpenDenmark alene kan
levere et høringssvar, men jeg tror godt vi kan sammen.

Spørgsmål - kommentarer etc kan selvfølgelig køre her, men I er også
velkommen til at kontakte mig direkte på peterleth10 at gmail.com eller
telefon 51522387

I må meget gerne sende denne invitation til hvem I mener har et par
guldkorn eller fakta at bidrage med.

Tak

Med venlig hilsen
Peter Leth
Her i skikkelse af formand for foreningen OpenDenmark

Den tor. 8. okt. 2020 kl. 18.14 skrev Niels Elgaard Larsen <elgaard at agol.dk