[Talk-ee] Maa-ameti wms server

Jaak Laineste (Nutiteq) jaak at nutiteq.com
Fri Feb 6 01:33:48 GMT 2009

 Maa-ameti põhikaart ja ortofoto on vaid üsna detailsel tasemel
olemas, üldisemal tasemel näidatakse seal valget pilti paraku. Seega
tuleks lihtsalt suurendada sisse, ja võibolla ka valida uuesti kaardi
download, et see uuesti loetaks sisse.

 Üks variant on ka panna LAYERS parameetrisse mitu teenust korraga,
siis tuleb kaart ka teistel tasemetel, kuigi see on mingi muu kaart
siis. Näiteks "LAYERS=of10000,baaskaart" , või
"LAYERS=pohi_vr,baaskaart"