[Talk-ee] Wikisse artikli loomine.

Jaak Laineste (Nutiteq) jaak at nutiteq.com
Wed Feb 25 13:20:13 GMT 2009

 Teoreetiliselt lihtne: tee wikisse omale kasutaja (vist teine kui
kaardi redigeerimisel), mine lehele
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Et:Map_Features (praegu tegin
selle) ja kliki "Edit". Seal peaks kasutama template-de seest
vastavaid võtmesõnu. Ma vaatasin soomekeelse tõlke järgi, et mis
template-sid seal kasutatud oli. See mediawiki templatede kasutamise
põhimõte nõuab natuke õppimist.

Hetkel tundub aga wiki maas olevat, ei saa rohkem uurida.

/Jaak