[Talk-ee] Aadressiandmed ADS-ist

Jaak Laineste jaak at openstreetmap.ee
Sun Dec 26 19:18:30 GMT 2010

 maakaart.ee/osm all olevad aadressid (majad+talud) failid on praeguseks
minu poolt niikaugel, et kui Eesti Post ütleb paari nädala pärast kas
sihtnumbreid saab kasutada või mitte, siis võib neid otsast laadima hakata.
Tänan ette kui kellelgi on viitsimist uurida, kas seal on veel nimekujude
vigu, mingit läbu mida välja filtreerida vms.

Jaak

Tekitasin
> [...]
>  "maantee",
>  "kõnnitee",
>  "alajaam",
>  "kergliiklustee",
>  "garaa",
>  "puhasti",
>  "metskond",
>  "metskonna",
>  "parkla",
>  " tee"
> );
>
> c) Eesti Postilt sain vastuse, et hetkel on neil "natuke" töine periood,
aga aasta
> alguses vastavad kas lubavad sihtnumbreid importida aadressidega koos.
Eriti