[Talk-ee] metsade sildistamine

Margus Värton margus at dakar.ee
Sun Aug 28 15:27:32 BST 2011

Hoi,

metsadele on OSMis kaht sorti silte - natural=wood ja landuse=forest.
Missugune on nende kasutamise praktika? Ma nokitsen praegu
Põlva/Mammaste/Himmaste/Taevaskoja kandi metsade kallal. Viskasin seal
imporditud Corine alad minema ning joonistan iseenese teadmiste ja
Maa-ameti WMSi põhjal uusi ning täpsemaid. Corine impordis on kasutatud
landuse=forest silti ja täiendavalt leht-, okas ja segametsa tähist, ent
viki seletab justkui, et landuse=forest peaks vaid istutatud metsa
tähistama. Sestap olen praegu kasutanud natural=wood, need aga
renderdatakse senistest metsadest erinevalt.

Niisiis - nõuandeid ja kogemusi?

- M -