[Talk-ee] Tõlketermineid...

Margus Värton margus at dakar.ee
Sun Aug 28 18:36:17 BST 2011

28.08.2011 20:24, Margus Värton kirjutas:
> 28.08.2011 19:52, Jaak Laineste kirjutas:
>>
> Tänud viitamast. Järelduste üle mõtlen veel pisut :)
>
> - M -

Ahjaa - ühe vana vaidluse kergitaks veel üles. Et siis - kuidas selle
multipolygoni tõlkimisega jääb? Pakun välja termini 'liitala' ning
kirjutan selle praegu ka JOSMi tõlkesse sisse, aga kui kellelgi on
paremaid ideid, siis olen valmis selle välja vahetama.

Osa varem tõlgitud tekste on mingil põhjusel katki läinud, parandan neidki.

- M -