[Talk-ee] EVTA vabatahtlike mess mai alguses Tallinnas

Jaak Laineste jaak.laineste at gmail.com
Sat Mar 19 12:44:45 GMT 2011

Lahedalt seal ruumi pole, http://www.siseministeerium.ee/evta-ringreis/ leiab täpse tehnilise info. Paneme banneri ja arvutit jagame. Saab eraldi hoidjad voldikute jaoks.  Arvuti peab omal olema. Pigem on suuline töö peamine niikuinii.

Kas mingit lisanänni tellime? Kleepse näiteks ei olnud eriti enam. Neid autokleepse võiks väikeses mõõdus teha, mis läpakale mahuks, see olekski nagu Eesti chapteri logo?

Sent from my hiPhone