[Talk-ee] Kujunduste versioonihaldus

Jaak Laineste jaak at openstreetmap.ee
Wed Nov 2 10:42:54 GMT 2011

Ma vist mõtlesin välja, et nagu tarkvaraprojektidel tehakse tänapäeval:
1. aktiivsed stiilifailid on mingis väikeses github-i projektis: näiteks osmwms.map mapserveri jaoks ja osm.xml Mapniku jaoks
2. kes tahab modida teeb omale fork-i, modib ja katsetab seda mõne väiksema baasi peal
3. kui uuendus tundub pädev, teeb "merge request-i".
4. haldaja kontrollib ja mergeb selle tagasi peamisesse projekti.

 Selle eelduseks on et stiilimodijatel peavad kõik töövahendid enda masinas olemas: mapserver, baas, shapefailid, git klient. MapServeri kui sellise install on lihtne, ms4w jms win-paketi abil kasvõi, linuxpaketid ja värgid on ka olemas.  Andmebaasile võib tekitada väljast ligipääsu, kiiremini toimib muidugi lokaalne import. Ma võin ka postgres-i globaalse dumpi jagada, aga katsetuseks on mugavam väiksem euroopa või isegi eesti (v.a. välismaiste nimede eestindust siis ei näeks).

Jaak