[Talk-ee] Linnad valdades

kasu kasu at lap.ee
Sat Nov 12 15:16:10 GMT 2011

On 11/10/2011 12:31 PM, Jaak Laineste wrote:

> Alev on omavalitsusüksus nagu vald ja linn.
> Selle võimalikud alamüksused on alevik, küla, linnaosa ja vallasisene linn.
Ainuke alev mis minu teada on ka omavalitsu üksus on Vändra.
Teised on ikkagi valla sisesed.

> Sama nimega alamüksusi tuleb ikka ette (on ka Tartu linn ja Tartu vald näiteks), nende eristamiseks tuleks adminüksustele lisada alati tüübi laiend.
Jõhvi puhul on siis Jõhvi linn, Jõhvi küla ning mõlemad asuvad Jõhvi vallas.
laiendi juurde kirjutamine on kindlasti teretulnud. Kuid linna piiride
asemel küla piiridega leppimine on minu arvates sellisel juhul vale.
Kui Tartu linn ja Tartu vald peaks ühinema kas siis pühime ka Tartu
linna kaartilt ära ?

kasu