[Talk-es] una duda sobre josm

Pablo Cascón Katchadourian pcascon en atc.ugr.es
Lun Oct 20 15:40:22 BST 2008

Hola y bienvenido Jorge,
   de la página de JOSM en el wiki [1]:

To exchange data with the server ensure you have entered your username
and passphrase in the preferences of JOSM. Your username is /not/ your
wiki username but the email address you used for registering.

   Hay que usar el email en vez del nombre de usuario.  Suerte con el mapeo!

Saludos,

Pablo

[1] http://wiki.openstreetmap.org/index.php/JOSM