[Talk-es] Programas GPS para Android

Jonay Santana jonay.santana en gmail.com
Lun Ene 18 15:14:12 GMT 2010

Creo que esto lo deja claro:

   1. *Intellectual Property Rights; Content Provided by Third Parties; Open
   Source Software*

The content on the Waze Service, including without limitation, the maps, map
data, routes, text, graphics, skins, icons, photos, traffic reports and User
Submissions ("Content") and the trademarks and logos ("Marks"), are owned by
or licensed to Waze.

(http://world.waze.com/legal/tos/)

  O sea, que de libre, nada. Lo que le pases a Waze se lo apropian para sí.

Jonay