[Talk-es] [Orbital] Desacarga código API

Eduardo Jorge Alonso eduardo.jorge en orbital-aerospace.com
Jue Mar 17 12:27:25 UTC 2016

Hola Ivan,

Muchas gracias por tu respuesta. En principio el Dron lo que hace es
localizar móviles y envía por un datalink a la ground station la
posición de dichos móviles.

Nosotros lo que queremos hacer es mostrar la posición de los móviles en
un mapa. Por ello entiendo que necesitaría descargarme una API de
OPenStreetmap en algún lenguaje de programación para poder desarrollar
un GIS en el cual poder mostrar los datos que queremos.

Es esto posible?

Saludos,

Edu.

--

*Eduardo Jorge*

*ORBITAL AEROSPACE *

Ed. Best Point - Avda.Castilla 1 - Of.7B
Pol. Ind. Las Fronteras

28830 San Fernando de Henares (Madrid) · Spain

t *(+34)  916 75 67 00 +Ext 3003*

Eduardo.jorge en orbital-aerospace.com
<mailto:Eduardo.jorge en orbital-aerospace.com>
www.orbital-aerospace.com <http://www.orbital-aerospace.com>

This message and any attached files transmitted with it, is
confidential, especially as regards personal data.
It is intended solely for the use of the individual or entity to whom it
is addressed.
If you are not the intended recipient and have received this information
in error or have accessed it for any reason,
please notify us of this fact by email reply and then destroy or delete
the message, refraining from any reproduction,
use, alteration, filing or communication to third parties of this
message and attached files, all this not to incur in legal
responsibilities.