[OSM-fi] Reitin tarkkuus...

juhe juhe at netti.fi
Tue Dec 11 19:21:52 GMT 2007

> Ainakin Sirfin vehkeistä tälläiset ominaisuudet saa väännettyä pois
> päältä jo aiemmin mainitulla Sirf Demo -ohjelmalla. Toimii ainakin
> Blumaxin palikanan, joka oli syksyllä halvin minkä löysin, kanssa.
>
> Pieni ohje ohjelmaan löytyy
> http://www.gpspassion.com/forumsen/topic.asp?TOPIC_ID=25575 Tosin
> kaikki defaultit eivät ainakaan minulla olleet samat kuin tuossa
> mainitut.

Pitänee vielä etsiskellä mitä malleja löytyy. Toistaiseksi löytämistäni
tämä Royaltek RBT-2300 näyttäisi sopivan toiveisiin eli ulkoinen antenni
ja loki:  http://www.jt-net.fi/product_details.php?p=707

Hintaa vain on yli tuplasti kuin on Bluemaxilla tiedä sitten paljonko
parempi se olisi (ehkä jossain ulkomaisessa nettikaupassa halvemmat
hinnat). Loki on siinä riittävän suuri & voisi valita itse antennin,
vaikka kai tuon hintaisessa pitäisi olla kokoon hyvä antenni muutenkin.