[OSM-fi] Editorin ohjeet

Lauri Hahne lauri.hahne at gmail.com
Fri Dec 14 22:52:56 GMT 2007

Sen sijaan, että porukka vuoron perään kirjoittaa omia juttujaan
postilistalle, olisi varmaan parempi vääntää näitä yhdessä wikiin.

Otin vapauden tehdä wiki-sivun oppaalle osoitteeseen
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Potlatch-opas Lisäksi lisäsin
linkin Finland-sivulta tuohon sivuun. Nyt vaan kaikki kirjoittamaan.

--
Lauri Hahne