[OSM-fi] Editorin ohjeet

juhe juhe at netti.fi
Sat Dec 15 20:36:34 GMT 2007

> Terve.
>
>  Mitä mieltä olette kuvaruutukaappauksista?  Kaikki eivät
> pidä niistä, mutta tekaisin pikaisesti liitteenä olevan näköisen
> ohjeluonnoksen. Piti ottaa esikatselusta kuvaruutukaappaus ja pakata se
> jpeg:ksi, jotta  postituslistan 40 kilotavun rajoitus ei ylity, joten ei
> siitä paljon selvää saa, mutta toivottavasti idea selviää.

Kuvakaappaukset on hyvä lisä noihin sanallisiin ohjeisiin. Itse kopioin
englannin kielisen tekstin tuohon aikaisemmin mainittuun
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Potlatch-opas sivuuja ja aloitin
kääntämään sitä valmista tekstiä suomeksi. Enpä ole sitä sivua huomannut
aikaisemmin lukea ja samalla oppii itsekin jotain...

Joukossa on kääntämätön teksti, kun mun mielestä niin on nopeampi nähdä
mitä on vielä kirjoittamatta.