[OSM-fi] Editorin ohjeet

Lauri Hahne lauri.hahne at gmail.com
Mon Dec 17 17:10:10 GMT 2007

Wiki-sivu on näköjään lähtenyt käyntiin aika hyvin. Yksi vinkki vaan
olisi kaikille. Joku on laittanut uusia kuvia wikiin ja pienentänyt ne
samalla niin pienikse, ettei teksti näy kunnolla. Parempi olisi
laittaa alkuperäiset pienentämättömät kuvat wikiin ja sitten pakottaa
ne näkymään sivulla pienempinä, jos kuva on niin iso, että se
haittaisia sivua muuten liikaa. Kuvien pakottamisesta tiettyyn kokoon
löytyy lisää osoitteesta
http://en.wikipedia.org/wiki/Help:Images_and_other_uploaded_files#Embedding_internal_images

--
Lauri Hahne