[OSM-fi] Karttojen päivitykset

juhe juhe at netti.fi
Wed Nov 21 19:37:35 GMT 2007

Kaj-Michael Lang wrote:

> 3) Voit SVN:stä ladata osm at home:in (osmarenderin) ja pyytää upload
> tunnukset, silloin voit itse rendata sen alueen jonka haluat.

Tuo itse renderöinti on mielenkiintoinen vaihtoehto. Toistaiseksi
parempi kumminkin etsiä/ajella uusia reittejä ;)  Kartalla on vielä
paljon isoja valkoisia alueita "pilkottavaksi".

Hyvä kumminkin tietää, että kun laittaa muutoksensa tiistaina
tietokantaan, niin keskiviikkona illalla voi klikkailla karttoja ja
odotella karttojen päivitystä. FAQ:ssä näkyi ne kellonajat tietokannan
kopiolle http://wiki.openstreetmap.org/index.php/FAQ#Rendering_Questions