[OSM-fi] Muutama sananen listasta

Kaj-Michael Lang milang at tal.org
Sun Sep 30 14:20:46 BST 2007

On Sun, 30 Sep 2007, Tapio Sokura wrote:

>siis perustettiin jokunen yö takaperin, kun OSM:n IRC-kanavalla joku
>ehdotti talk-se perustamista. Kun lista-admin oli paikalla, niin sanoin

Jes, ihan hyvä idea. Onpahan joku paikka missä keskustella, wiki:n kautta
se tahtoo aina kestää ja kaikki ei viihdy ircissä.

>OSM:ään liittyen olen itse kartoittanut lähinnä Kirkkonummea ja sen
>ympäristöä GPS-jälkien ja valokuvien perusteella ja hieman rannikkoa

Itse sählään eniten täällä Turun seudulla ja mitä nyt rannikkoa pitkin
olen ajellut etsin uusia tapoja ajaa Kokkolaan ja Porvooseen :)

Niin ja onion:na löydyn wikistä.

--
Kaj-Michael Lang